Fakültemizde “Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya” Semineri Gerçekleştirildi
Fakültemiz Halkla İlişkiler Uygulamaları dersi kapsamında, LOBBY Marketing Group reklam ajansının Müşteri Uzmanı Selime Arda’nın katılımıyla ‘Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya’ konulu seminer düzenlendi.
Fakültemiz Halkla İlişkiler Uygulamaları dersi kapsamında, LOBBY Marketing Group reklam ajansının Müşteri Uzmanı Selime Arda’nın katılımıyla ‘Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya’ konulu seminer düzenlendi. İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen programa, Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Muharrem Çetin, öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı. Seminerde sosyal medyanın halkla ilişkiler faaliyetlerindeki önemine vurgu yapan Arda, en çok kullanılan dijital uygulamalara değindi.
Müşteri Uzmanı Arda, yaptığı sunumda dijital platformlardan biri olan Instagram uygulamasındaki halkla ilişkiler sürecinin işleyiş biçiminden bahsederken içerik üretim sürecinde, aylık ya da haftalık planlara göre, bütçe kapsamında içerik üretilmesi ve stok görsel çekimleri yaparak ilerlenmesi gerektiğini söyledi. Arda, içerik dilini oluştururken dikkat edilmesi gereken en önemli konuları hedef kitleyi tanımak, markanın kimliğini yansıtacak dil kullanmak ve sosyal medya dinamiklerine uygun metinler oluşturmak olarak sıraladı.
Konuşmasında sosyal medyada reklam sürecinde fotoğraf ve video çekimlerinde dikkat edilmesi gereken unsurlara da değinen Arda, öğrencilere doğru hedef kitleye ulaşabilmek için nasıl bir yol izlenmesi gerektiğini anlattı.
Arda, sunumunda dijital reklam filmleri konusundan da söz etti. Program, Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Muharrem Çetin’in Selime Arda’ya hediye takdimi ile sonlandı.
Haber-Büşra Sarıdoğan