Park Dedeman Genel Müdürü Yerlikaya, İletişim Fakültesi öğrencileriyle buluştu

Kastamonu Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde “Sektör Buluşmaları: Otelcilik Perspektifinde İletişim” etkinliği gerçekleştirildi.

Park Dedeman Genel Müdürü Yerlikaya, İletişim Fakültesi öğrencileriyle buluştu
26.12.2024
175
A+
A-

Kastamonu Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda “Sektör Buluşmaları: Otelcilik Perspektifinde İletişim” etkinliği düzenlendi. Akademik danışmanlığını Doç. Dr. Zübeyde Süllü’nün yaptığı Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Topluluğu’nun düzenlediği etkinliğe, Park Dedeman Kastamonu Otel Genel Müdürü Burak Yerlikaya konuşmacı olarak katıldı. Programa, Kastamonu Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Muharrem Çetin, Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Ethem Erdinç, akademisyenler ve birçok öğrenci katıldı. Etkinlik, İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Muharrem Çetin’in açılış konuşmasıyla başladı. Prof. Dr. Çetin, sektör temsilcilerini öğrencilerle buluşturmayı önemsediklerini dile getirerek konuklara teşekkür etti.

Etkinlikte, turizm sektörünün tecrübeli ismi Yerlikaya, turizmin yalnızca konaklama hizmetlerinden ibaret olmadığını, iletişim ve kültür paylaşımının bu sektörün temel taşları arasında yer aldığını vurguladı.

“Kastamonu’yu ve misafirperverliğimizi tanıtıyoruz”
Kastamonu’nun kültürel değerlerinin tanıtımına önem verdiklerini belirten Yerlikaya, “Yabancı turistlere kültür turları sunuyoruz, onları şehrimize yönlendiriyoruz. Sadece otel değil, şehirdeki tüm zenginliklerimizi paylaşarak turizmi yerel kalkınmayla buluşturuyoruz” ifadelerini kullandı.


Turizm sektöründe kriz dönemlerine dair stratejilerini de paylaşan Yerlikaya, işletme krizleri ve otelcilik krizlerinin ayrı ele alındığını ve koordineli çalışmanın başarı getirdiğini söyledi. Yeni mezunların istihdamında ise hızlı pes etmenin ve masa başı işlere olan taleplerin en büyük zorluklar arasında olduğunu dile getiren Yerlikaya, “Bu sektör azim ve disiplin ister. Sabırlı olan ve sahada deneyim kazanan her zaman öne çıkar.” ifadelerine yer verdi.
2001 yılında sektöre adım atan Yerlikaya, otelcilikteki teknolojik dönüşüme de değindi. “Eskiden menüler kitapçıklardı, şimdi tabletlerden takip ediliyor. Odalarda televizyon üzerinden birçok hizmet sunuluyor. Ancak teknolojiyle birlikte insani dokunuşu da korumak önemli” ifadelerini kullandı.

“Çiçek Açmayı Unutmayın”
Etkinlik sonunda öğrencilere tavsiyelerde bulunan Yerlikaya, öğrencilerin bulundukları yerde fark yaratmanın önemini şu sözlerle vurguladı: “Nerede olursanız olun, orada çiçek açmayı unutmayın. Bugün yaptığınız her katkı, yarın bir ormana dönüşecektir.”

Etkinlikte Park Dedeman çalışanları da tecrübelerini öğrencilerle paylaştı.

İletişim Fakültesi Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Ethem Erdinç tarafından Park Dedeman Kastamonu Otel Genel Müdürü Burak Yerlikaya’ya teşekkür belgesi takdim edildi.

Etkinlik soru-cevap bölümü ve toplu fotoğraf çekilmesinin ardından sona erdi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.